2014. május 21., szerda

Idézet †1

Sziasztok! Mára egy idézetet hoztam. Ha valaki esetleg már látta valahol, az azért lehet, mert ez egy elég, nem is tudom.. egyszerű idézet. Na de leírom, és elmondom a történetét, majd a jelentését. :)

~Mindenkinek van valamilyen sebe.. de nem mindenkinek látszik.
                                                                                -Dallos Szilvia

Tehát. A történet igazából azt jelentené, hogy leírom, hogy ez miként jutott eszembe. Szóval, görkoriztam és elestem. A combomon lett egy sebszerű akármi és akkor mondogattam magamban, hogy mindenkivel előfordult már az, hogy egy kis sebet szerzett, szóval nem nagy cucc. Aztán gondolkodtam, hogy valaki a szívébe is szerzett sebet, és ebből jött az idézet.



A lényege az, hogy mindenki szerzett már valamilyen sebet, de valakinek a szívében is van. Szóval megbántották, megcsalták de akár a családi gondok, vagy bármi rossz hatás. Ezt jelképezné az én kis idézetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése